Sunday 2 September 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

hye guys..
rasenya da almost 2week kite raya kan?
pape pon aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir n batin, nobody is prefect rite? so pada hari yang mulia ni mari la kite ramai-ramai memohon maaf.. forgive but never forget

sehari sebelum raye for me, tak best pon.. so complicated to say la.. which hometown nak raya pon xdecide, haish macam2 happen. so lastly raya macam tahun-tahun sebelum ni . lega la sikit.
raya tahun ni raya dengan retis seyh :) hahaha sebelum2 ni same gak but this year la glamer sikit.. semua saudara mara belah mak datang beraya rumah atok n kami beraya bersama kerumah saudara mara yang terdekat..
acually aku tak pernah rase suasana raya yang betol n yang best.. aku nak rase suasana masak rendang ke lemang ke.. sejak arwah opah meninggal kite orang da tak masak da pon, tempah jer :(
after zohor, kami bertolak ke perak belah ayah.. balik kampung pon same macam tak beraya pon.. duduk rumah je. selamat raya kedua tu pakteh baek hati belanja wayang, hahhaa orang beraya kami buat konvoi ke panggung wayang lak.. memang terbaek.. movie total recall >.<
malam tu kami buat BBQ lak untuk sedara mara jela :) not bad meriah ny but aku mula down coz semua cerita korea jer.. sory aku tak minat kea, sebab kowang aku anti korea kot.. aku tengok gak but tayah nak obses sangat la.. haish macam apa je aku rase..
the next day tak ada watpe pon.. just lepax rumah gan cousin yang sudah lame tak jumpe.. hahha macam duduk oversea jer, online, borak borak, makan.. nothing much n malam tu sebelum tidur cousin aku nak tengok SAW so kite orang pon tengok la but sampai episode 2 je, xsempat nak habiskan..
esok tu da balik, macam tak beraya pon kan?? at least aku still dapat duet raya!! jangan jeles even umur aku 19tahun >.< tapi ada orang cakap umur aku macam budak form3.. wah! bangga sat, hahahha
aku first raya je pakai baju kurung, second day n seterusnya t-shirt n jean sampai my aunty say (sambil pandang atas bawah)
makndak : u ne tak ada baju ladies ke?
me : Eee tak mo ar, tak suke ladies-ladies ni.
makndak : why? awak tu perempuan cube la pakai ladies2, memang nak kena ikot makndak gi beli baju ni.
me : alaaa okea what, hati tak terbuka lagi nak pakai ladies2 ni.
hehhee sian makndak aku kan? next tyme yea my beloved aunty >.<
balik tu kami singgah R&R Tapah beli jambu la apa lagi kan? after that aku drive!! first tyme drive jauh tu heheh excited jap :) sampai ampang je coz my father singgah pejabat dye buat apa enta.. aku gan akak aku gi shopping berhampiran office ayah aku then singgah mcd.. lunch tyme!! kemudian balik la..


p/s : sory not much to say.. macam apa la story aku ni kan? siusly tataw nak tulis apa acually, tula orang ada blog aku pon sibuk nak ada blog ni la jadi ny..
pape pon Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir n batin.. selamat menyambut merdeka yang ke-55 jugak
thanz 4 reading..do come n visit again.

No comments:

Post a Comment