Saturday 4 August 2012

SEMESTER 3

salam guys..
new sem had begin.. 
waaa agak susah gak bagi ku, cause aku ni tade la pandai sangat pointer un hampes so cam da putus harapan je rasenya.. sekarang ni aku tak fikir pasal pelajaran sangat cause aku taw tahap aku n sampai mane kemampuan aku.. maybe....
ni last change aku bagi peluang pada diri aku sendiri, kalau result tak memuas gak maybe aku amek keputusan untuk berhenti n cari kerja.. i think is better berhenti daripada kene buang kan.. so that my choice..
pape pon of course aku akan buat yang terbaek n yang mane mampu. kene work hard sikit la kan :( haish
okea, mesti kowang tertanya2 or tanak taw pon apa yang aku akan buat if aku berhenti kan? tape aku nak cerita gak.. memang susa nak carik kerja if kita tade diploma or degree n gaji pon mesti sikit kan? tapela tade rezeki asalkan kite berusaha n cari kerja yang halal. lepas tu simpan lame-lame jadi banyak gak.
aku pelan nak kerja gan atok aku, syarikat dye sendiri at DAKNA as tour guide la kot bahagian pelancongan.. boley la melancong puas puas n cuci mate. hahaaah aku pon minat melancong .. lepas tu ada rezeki sikit, da simpan duet tu aku nak buka kedai sendiri, kedai petshop. 
walau pape pon tu just planning untuk mase depan kan. sekarang ni aku focus dulu kan pelajaran n wat apa yang termampu..
wish me luck n doakan yang terbaek untuk aku..
hope kali ni aku akan berjaya menghadapi segala rintangan n cabaran :)
thanz 4 reading..do come n visit again.

No comments:

Post a Comment