Tuesday 1 January 2013

benefit.. yeke?

kowang kowang kowang!!
kowang taw tak kelebihan diri kowang sendiri??
n kekurangan kowang??

nak poyo jap boley tak?
yang aku taw aku banyak kekurangan sampai aku rasa diri aku ini useless jer :( 
memang orang akan cakap no body perfect n everyone have their on strength
tapi satu je yang aku mula perasan tentang diri aku sejak masuk teknik dulu.. aku boleh mengagak perasaan seseorang terhadap seseorang or pada diri aku sendiri.. sometime aku rasa rimas pon ada gak bile orang tu bagitau perasaan mereka terhadap aku sebab aku anggap dorang as a frenz n tidak lebih daripada itu.. yet..
even though aku dapat tau pon aku nak dorang bagi tahu sendiri sebab itu nama ny syok sendiri hahhaa..
but kalau perasaan dowang terhadap member aku , aku just boleh bagi tahu je but for explaination or detail n descripe aku tataw.. just aku tau.. i just know it..

kadang kadang aku sendiri mengelak dari berdekatan mereka selepas tekaan aku tu betul dan mereka mengakui sebab enta la.. maybe for them sebab mereka da akui n jelas kan dowang boley take another step ahead.. i think their wrong because........ tak semudah tu kowang boley amek hati seseorang perempuan..
u have to earn it so their can believe in you..

emmm nothing to speak much...
just a conclusion.. thats all thank you..
thanz 4 reading..do come n visit again.

No comments:

Post a Comment