Saturday 28 May 2011

finally

hye readers..
at last kite orang decide masuk UNIKL..hohoh siapa kite orang adala aku n gurlfriend aku,siti aisyah..acually aku nya tarikh submit borang tu dah lepas coz akak aq apply awal sangat,sumbit dy 29april but tungguh minah ne ny pasal nak tunggu poli la apa le..selamat ley sumbit gak so masuk unikl le jawab ny coz dye tak dapat poli(apply sume sama)..insyaALLAH suhaila n nadiah pon sama U gan kite orang


syukur alhamdulilah semua da settle da..aisyah ny borang pon da submit,tu pon aq yang banyak ingatkan dye..unikl kene gune akaun cimb so dye terpaksa turun KL coz under abang dye jadi nak tukar le sebab dye da 18taun..hari tu juga dye nak balik then kite orang drive gi melaka je terus tapi gurlfriend aku yang drive coz nak lepaskan gian ny pasal,baru dapat lesen la katekan..


walaupon unikl tu ramai yang kate swasta tapi dy under mara,its acually worth it lo coz ma sis pon study situ n ma aunty dulu lecturer so if tataw pape boley tanya dia orang..rumah pon dekat if tak dapat duduk hostel nanti plus dengar cerite if pointer kite bagus dye akan kurang kan sikit bayaran kite tu..loan pon alhamdulilah la dapat rm700 sebulan.oh yea! y'all mesti tertanya2 kan aku amek course per?course aku sama je masa aku sekolah teknik dulu,aku sambung la kirenya..acually da tak berminat  da but fikir2 balik insyaALLAH boley bawak n ada rezeki dapat kerja..kos~~Diploma Of Engineering Technology In Automotive Maintenance


okla nak bagi tahu sikit..acually time aku pergi kem haritu ada bagitahu if anak kelahiran selangor akan dapat rm1000 if masuk universiti(jgn appy agy ta abz gtaw agy)aku pon punya la xcited kemain hahah tapi bace2,usha2 parent yang berpendapatan rm1500 ke bawah je..ada yang pasal zakat apa entah aku tak berapa dengar but kawan aq kate parents yang berpendapatan 2ribu ke atas boley but tak jumpe..pape pon nah ssiapa yang boley dapat hadiah masuk U

so selesai je poslaju diuruskan oleh abang aisyah coz dye nak support..hohoh..kite orang pon release tension segala bagai n lepas gian aisyah tu bawak kereta coz nanti aku nak balik kl da..kite orang jalan2 n tengok wayang kungfu panda,best n funny seyh..


after this,i release tension agy coz fly for a vacation,nanti balik i story morry kea..then nak wat medical checkup agy,nak buat sekarang aku fikir baik lepas balik dari oversea coz mana taw penyakit pape yang timbul ke nanti..engat nak kerja dalam sebulan sebelom masuk universiti but tak pela kot..


thanz 4 reading..do come n visit again.

No comments:

Post a Comment